Företagare

Aktuella upphandlingar och anbud

Värmdö kommun har cirka 3 500 aktiva leverantörer och gör varje år inköp för cirka en miljard kronor. Varje år genomför vi flera nya upphandlingar.

Aktuella upphandlingar

Alla våra pågående upphandlingar publiceras i tjänsten e-Avrop. Där hittar du information om vad som ska upphandlas och vilka krav vi ställer på leverantören. I e-Avrop hittar du också alla kommunens gällande avtal.

e-Avroplänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Så här lämnar du anbud

Anbudet lämnar du in elektroniskt via e-Avrop. För att kunna lämna anbud behöver du registrera dig på e-Avrop. För dig som är leverantör kostar det ingenting att använda systemet.

När du har registrerat dig kan du lägga till en bevakning för att få ett meddelande när kommunen annonserar en ny upphandling. Om du vill ställa frågor om en upphandling eller lämna anbud gör du det via e-Avrop. Svar och information från kommunen kommer att skickas till den e-postadress du har registrerats. 

Kontrollera att du har fått med alla uppgifter som begärs innan du lämnar in ditt anbud. Kommunen har mycket små möjligheter att tillåta komplettering av anbud efter anbudstidens slut, och har ingen skyldighet att begära kompletteringar eller förtydliganden.

Relaterad information